CRM-dagen 2022

Dato: 29.09.2022
Tid: 09.00 – 14.00
Sted: Sentralen, Øvre Slottsgate 3, 0157 Oslo.

Har du testa det?

Tema for årets CRM-dag er testing av 1:1-aktiviteter i digitale kanaler.

Én ting er å teste et enkelt element i en enkeltstående digital utsendelse, men hvordan kan man teste strukturert over tid? Og hvordan skal du teste om en lojalitetsbyggende aktivitet har ønsket effekt? Er det klikkrate i en e-post, eller kan man teste direkte mot lojalitet?

Enten du jobber i en stor eller liten organisasjon, enten du har tilgang til avanserte verktøy eller excel, så kan alle teste noe. Men det er en fordel å ha en teststrategi og et testregime. Meld deg på CRM-dagen for å få tips og råd fra byråer og organisasjoner som deler av sine erfaringer.

Det er begrenset antall fysiske plasser, men møtes holdes digitalt i tillegg.  

Se alle arrangement.