Fundraisingfrokost: Innsiktsvariabler som skaper effekt digitalt

Thomas Horn i Dentsu og Paal Skjellum fra Data Factory.
Fra venstre: Thomas Horn i Dentsu og Paal Skjellum fra Data Factory.

Dato: 18.09.2024
Tid: 09.00 – 10.00
Sted: Digitalt

Sammen med Data Factory inviterer vi til frokostmøte der du lærer hvordan innsikt fra egen giverbase kan brukes for å prospektere bedre i digitale kanaler.

På agendaen:

  • Innsiktsvariabler som benyttes for å finne «tvillinger».
  • Hvordan bruke geografi / demografi og aggregerte datapunkter for å treffe de beste målgruppene.
  • «Prospekt Match» , en unik mulighet som annonserer direkte mot riktige prospekts som leser sin digitale lokalavis.

Paal, fra Data Factory, gir en innføring av innsiktsvariabler og enkle tvilling analyser.

Thomas, fra Data Factory sin partner Dentsu, viser hvordan smart bruk av innsikt og datapunkter kan gi gode effekter selv etter «cookie-døden»

På dette frokostmøte tar vi for oss både næringsprospektering og personprospektering.

Alle arrangement hos Fundraising Norge.