Dato: 28.11.2024
Tid: 09.00 – 11.00
Sted: Data Factory, Youngstorget 3, Oslo
Hvordan bruker du bærekraftstiltakene dine i markedsføringen?
Åpenhetsloven har endret hvordan bedrifter vurderes på bærekraft og påvirker nå hvordan du blir sett både av potensielle nye kunder og ansatte.
På høstens leverandørforum kommer Espen Utaker fra Etisk handel for å fortelle om hvordan de jobber med bærekraftsmålene under åpenhetsloven. Vi snakker dessuten om hvordan du kan unngå å havne i grønnvaskingsfella, trippel bunnlinje, implementering av bærekraftstiltak og gir noen konkrete tips til hvordan du kan bruke bærekraft i markedsføringen internt og eksternt.
Andre halvdel av møtet inviterer vi til diskusjon rundt hvordan vi som leverandørmedlemmer kan koble bærekraftstiltakene våre opp mot Giving Tuesday som går av stabelen 3. desember.
Bare for leverandørmedlemmer i Fundraising Norge.