Dato: 21.05.2025
Tid: 09.00 – 10.00
Sted: Digitalt
Bli med på et spennende fundraisingfrokost i regi av BetterNow der du får innsikt i hvordan Kreftforeningen arbeider med peer-to-peer-innsamling. Tonje Steen og Nilo Amnzadeh deler erfaringer fra en bred portefølje av kampanjer, med særlig fokus på Innsamlingsaksjonene 2025.
Du vil også få konkrete eksempler på hvordan peer-to-peer-innsamling brukes i kampanjer som Stafett for livet og Rosa sløyfe. Vi ser nærmere på hvordan du kan jobbe effektivt med en variert kampanjeportefølje, og hva du bør tenke på for å møte fremtidens muligheter innen peer-to-peer-innsamling. I tillegg vil vi snakke om hvordan både privatpersoner og bedrifter kan spille en rolle i slike kampanjer.
Seminaret passer for deg som jobber med digital innsamling, peer-to-peer-innsamling eller community fundraising. Det er relevant både for deg som jobber med privatmarkedet og for deg som jobber med bedriftsinnsamling, da vi spesielt vil ta opp hvordan bedrifter kan involveres i peer-to-peer-kampanjer.
Innledere:
- Jesper Juul Jensen: CEO, BetterNow
- Tonje Steen, Prosjektleder, Kreftforeningens innsamlingsaksjon, Kreftforeningen
- Nilo Amnzadeh, Spesialrådgiver, Privatmarked, Kreftforeningen
Mer om BetterNow: