Fundraisingsfrokost: Mer til formålet!

Illustrasjonsbilde av to mennesker som går i en park

Dato: 16.10.2024
Tid: 09.00 – 10.00
Sted: Digitalt

Knif er her for å hjelpe organisasjoner med å spare penger, slik at mest mulig av de innsamlede midlene kan gå direkte til organisasjonens formål.

Dette har vi gjort i snart 40 år ved å forhandle frem innkjøpsavtaler på et bredt utvalg av produkter som er nødvendige for enhver administrasjon.

Gjennom forhandlinger på vegne av vår store medlemsmasse kan vi presse prisene ned, samtidig som vi sikrer høy kvalitet på produktene.

I tillegg til innkjøpsavtaler, tilbyr vi tjenester innen forsikring, regnskap/økonomistyring og rekruttering.

Vi vet også at det ikke holder å bare jobbe effektivt og spare penger; det må også komme penger inn. Derfor leverer vi også tjenester innen innsamling og medlemshåndtering.

Vi ser frem til å vise dere hvordan Knifs verktøykasse kan hjelpe dere i hverdagen, slik at dere kan tjene deres formål på den absolutt mest optimale måten.

Møtet passer for fundraisere, men også ledere, økonomiledere, innkjøpsansvarlige og andre i organisasjonen kan få utbytte av å melde seg på og bli kjent med Knif sin verktøykasse.

I møtet treffer dere:

  • Fridtjof Leif Gillebo, direktør Knif AS
  • Karl Gunnar Opdal, daglig leder Knif Innkjøp AS
  • Samuel Norstad, salg- og markedsdirektør Knif Trygghet Forsikring AS
  • Kim Boel Pedersen, daglig leder Knif Regnskap AS
  • Cecilia Sbertoli, daglig leder Knif Fundraising AS
  • Cathrine Vikse Johnsen, rådgiver/avdelingsleder Knif Jobb AS

Ønsker du å bli bedre kjent med hvilke tjenester og produkter Knif kan tilby din organisasjon, er dette frokostwebinaret for deg.

Les mer om Knif:

Se alle arrangement hos Fundraising Norge.