Til Digitaldagen 2. april samler vi eksperter fra ulike felt for å dele sin kunnskap og erfaringer. På programmet har vi en rekke foredrag og presentasjoner som dekker et bredt spekter av emner innen digital markedsføring og innholdsproduksjon.

Dato: 02.04.2025
Tid: 09.30 – 15.00
Sted: Sentralen
Personvernfokusert sporing og målgruppebygging
En av talerne er Jørgen Brunborg-Næss fra byrået Synlighet, som har over 20 års erfaring innen performance marketing og webanalyse. Han vil holde en presentasjon om personvernfokusert sporing og målgruppebygging, et tema som er svært aktuelt i dagens digitale landskap, spesielt i lys av den nye EKOM-loven som tredde i kraft 1. januar. Jørgen vil dele innsikt i hvordan bedrifter kan balansere behovet for effektiv markedsføring med hensynet til personvern, og gi praktiske råd om hvordan man kan bygge målgrupper på en ansvarlig måte.
Innholdsproduksjon i digital fundraising
Videre vil Morten Skjæveland fra AVIA Produksjon, sammen med representanter fra Kirkens Nødhjelp, presentere om kreativ innholdsproduksjon i digital fundraising. Dette foredraget vil utforske hvordan kreativitet kan brukes til å engasjere og mobilisere støtte fra publikum, og gi eksempler på vellykkede kampanjer og strategier.
Hvordan samarbeide med profiler i fundraising?
Kommunikasjonsbyrået Simpl driver med strategisk rådgivning av profilmarkedsføring og sosiale medier og er eksperter på å nå unge målgrupper. Byråleder Kristin Naomi Sandstrand og kommersiell leder Elise Næss Olsen kommer for å fortelle om hvordan de har jobbet med influencere, påvirkere og kjente profiler i fundraisingprosjekter.
Kreativitet og performance
Margrethe Wam Solvang fra Dentsu vil holde et foredrag om Performance Creativity. Hun vil fortelle om hvordan kreativitet kan integreres i performance marketing for å oppnå bedre resultater, og dele case-studier og beste praksis fra Dentsus arbeid.
Målet med Digitaldagen 2025 er å gi dere en lærerik og inspirerende dag, fylt med verdifulle innsikter og muligheter for nettverksbygging. Dette er en god mulighet sjanse for alle som arbeider innen digital markedsføring og innholdsproduksjon til å lære fra noen av de beste i bransjen og få nye ideer til hvordan de kan forbedre sine egne strategier og kampanjer.