På Innsiktsdagen 2024 inviterer vi deg til en dag med oppdateringer, praktiske verktøy og faglige diskusjoner. Ledende eksperter og bransjeaktører deler de nyeste dataene, verktøyene og trendene som påvirker fundraising-sektoren i Norge. Her får du alt du trenger for å holde deg faglig oppdatert på fundraisingbransjen.
Dato: 14.11.2024
Tid: 09.00 – 15.00
Sted: Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo og digitalt
Program:
- Fremleggelse av Fundraisingrapporten 2024 fra Deloitte
- Gavedata fra Skatteetaten: Hva er gjennomsnittsgaven i Norge? Hvor mange nordmenn gir egentlig? Innsiktsutvalget i Fundraising Norge har fått tilgang på de innrapporterte gavene til Skatteetaten. Vi ser på hvordan skattedata bidrar til verdifull innsikt i giveradferd.
- Giver Tracker: Odyssey deler resultater fra sin omfattende analyse av giveradferd, som gir deg en dypere forståelse av hvordan ulike faktorer påvirker giverengasjement.
- Én krone på bøssa gir X kroner tilbake til samfunnet – Hvordan finne X? Hedda Harlem-Nilsen fra Barnekreftforening og Simen Pedersen fra Menon Economics viser frem hvordan de har funnet den samfunnsøkonomiske verdien av Familehus
- Lojalitet blant medlemmene er god business: Geir Jostein Dyngeseth, tidl. medlemsdirektør i Coop, forteller hvordan de bruker medlemsdata/kundedata for å stimulere til økt salg og lojalitetsbygging.
- Lansering av Fundraising Monitor: ProFundo v/ Kristin Hvideberg Tobiassen, presenterer det nye verktøyet for måling av fundraisingytelse i sektoren