CRM-dagen 2023: Er du nysgjerrig på fremtiden?

Fra venstre: Randi Maria Borge fra TRY, Michael Hansen fra b.bold, Joachim Krogvold fra Bas Kommunikasjon og Eirik Solheim fra NRK Beta

Dato: 28.09.2023
Tid: 09.00 – 14.00
Sted: Sentralen, Øvre Slottsgt. 3 og digitalt

Er du nysgjerrig på fremtiden? Da må du bli med på vårt spennende seminar om kunstig intelligens!

Vi tar deg med på en reise gjennom den moderne verden av AI, hvor du vil oppdage hvordan denne teknologien forvandler måten vi lever, jobber og tenker på.

Vi lover inspirerende foredrag, engasjerende diskusjoner og muligheten til å bli kjent med likesinnede. La oss sammen utforske mulighetene og utfordringene som AI bringer med seg. Så noter datoen og slå deg sammen med oss for en uforglemmelig opplevelse!

(usensurert gjengitt fra ChatGPt)

På programmet:

AI-fra frykt til fordel ved Randi Maria Borge, Art Director og en av AI-spesialistene i TRY

TRY-huset er et stort selskap. Hvordan har de i løpet av noen få måneder snudd seg rundt og gjort AI til en fordel fremfor trussel? Randi vil gi deg tips, triks og erfaringer rundt mental omstilling, pluss litt konkrete måter hun anvender verktøy i sin hverdag som Art Director og kreatør.

AI, Chat GPT og CRM, Case-studie ved Michael Hansen fra b.bold sammen med Anders Torvill Bjorvand og Jonathan Bigler i Kommunion

Kommunion har i samarbeid med b.bold jobbet frem caser på hvordan AI kan integreres i systemer for å gi mer tilpasset og mer spisset kommunikasjon.

AI og kundereisen ved Eystein W. Bråthen, analysesjef og Joachim Krogvold, Art Director i Bas Kommunikasjon.

Hvordan kan markedsførere bruke AI og en mer datadrevet tilnærming til å forenkle og øke kvaliteten på målgruppene de ønsker å nå? Og hvordan påvirker det hverdagen til en Art Director? Kan kreative og analytikere bli venner? Du vil lære hvordan Bas integrerer menneskelig kreativitet, datainnsikt og teknologi for å skape mer målrettede kundeopplevelser,  og kommunikasjon som engasjerer.

I en kommunikasjonsverden der stadig flere kanaler maser om oppmerksomheten,  brenner Joachim for å finne den gylne sti for hvordan kommunikasjon kan oppleves gøy, relevant og det stikk motsatte av søppelpost.

Eystein er ansvarlig for innsikt og analysetjenester i Bas. Han har bred erfaring fra en rekke bransjer i hvordan analyser og AI kan brukes for å løse kommersielle behov.

NRK Beta ved Eirik Solheim

I løpet av kort tid har AI blitt et sentralt samtaleemne. Dette skyldes i stor grad den nyeste utviklingen kjent som generativ AI. Med denne teknologien kan den kunstige intelligensen hjelpe oss i å produsere innhold fra bunnen av, enten det er tekst, bilder, tegninger, musikk, lyd eller video. Men hvordan påvirker dette oss, og hvordan kan vi best utnytte disse nye verktøyene?

Eirik Solheim er en internasjonalt ettertraktet formidler og foredragsholder i medie- og teknologibransjen med 25 års erfaring som teknologirådgiver, medieprodusent og journalist i NRK. I 2006 startet han den anerkjente utviklingsavdelingen NRKbeta. Solheim har hatt styreverv i NCE Media/Media City Bergen og vært konsulent i Accenture. Han er utdannet medieingeniør fra Universitetet i Stavanger.

Eirik skal ta for seg noen av mulighetene og utfordringene de ser kommer med den stadig økende bruken av kunstig intelligens. Hva bør vi være oppmerksomme på?

Har du spørsmål kan du kontakte Charlotte på charlotte@fundraisingnorge.no.

Se alle arrangement.