Dato: 15.05.2024
Tid: 09.00 – 10.00
Sted: Digitalt
Innsiktsutvalget inviterer til medlemsmøte der du får presentert merkevareanalyseplattformen til Odyssey. Plattformen leverer i dag fortløpende merkevareanalyser til svenske organisasjoner, og nå vi ser på muligheten for å få dette til også i Norge.
Tiltrekker organisasjonens merkevare seg givere?
Å ha kunnskap og innsikt om markedet man opererer i er viktig for hvilken suksess man oppnår. Det skaper gode forutsetninger for å bygge en sterk merkevare for organisasjonen, som igjen vil tiltrekke seg nye givere og støttespillere.
I Sverige har det siden 2021 vært kjørt en månedlig merkevareundersøkelse for organisasjoner som kalles Givertrackern. Denne har undersøkt omdømmet og merkevaren til over 40 organisasjoner.
Givertrackern gir blant annet innsikt i:
- Eksisterende og potensielle givere
- Givernes drivkrefter og behov for å beholde engasjement
- Hva skal til for at flere vil gi?
Fra Odyssey kommer Ola Hilltorp, senioranalyticer, og Therese Folkesson, Head of Customer Success.