Årets kampanje 2018

Kampanjen Gled en som gruer seg til jul av Kirkens Bymisjon vant prisen for årets kampanje 2018. Vi gratulerer!

Juryens begrunnelse:

Vi er mektig imponert over årets vinner! Kampanjen er varm, folkelig og forståelig. Den er et bidrag til et til varmere samfunn fordi folk kjenner alvoret i budskapet rett i hjertet. Samtidig er det lett for enkeltpersoner og bedrifter å bidra til kampanjen, og at man som giver får engasjere seg i noe svært konkret.

Kampanjen er synlig i mediene og gjennom annonser, giverbrev, sosiale medier og i gatebildet. Organisasjonen bak jobber knallgodt med medie- og markedsføringsplanen!

Vi i juryen vil berømme organisasjonen bak kampanjen for stayer-evne over syv år. Organisasjonen bak årets vinner har rett og slett klart å skape en tradisjon, som etter hvert veldig mange mennesker kjenner til og støtter.  «Nå skal det knyttets oransje skjerf rundt lyktestolper igjen! Gled en som gruer seg til jul!» Gratulerer, Kirkens Bymisjon! Fortsett det gode arbeidet!