Concept Communication er nytt leverandørmedlem i Fundraising Norge

Michael og Martin i Concept Communication

Om Concept Communication

Concept Communication ble stiftet i 1993 og er et salgs- og markedsføringsbyrå med spesiell kompetanse på det fysiske møtet mellom merkevare og kunder.

Concept Communication er Norges største byrå innen feltsalg, med hovedvekt på fundraising til humanitære organisasjoner. De er over 100 fast ansatte selgere. Concept har fokus på kvalitet i alle ledd som medfører at de opparbeider lojale givere, som sitter igjen med et svært godt inntrykk av merkevaren de representerer når salget er utført. De senere årene har de etablert et telemarketing apparat som gjennomfører ulike aktiviteter for kommersielle og humanitære aktører.

I tillegg til salg, har Concept siden 1993 jobbet i livemarkedet, hvor de har gjennomført event marketing kampanjer for flere av Norges mest kjente brands. NorgesGruppen, Nestlé, Land Rover, Telenor, Stena Line og Orkla – for å nevne noen.

Senest i april 2022 vant de Sponsor og Eventforeningens pris for beste B2C event for arrangementet Oslo Byfestival. Et event de gjennomførte på oppdrag for handelsstanden i Oslo og Oslo kommune, i tillegg til en rekke sponsorer og samarbeidspartnere. Dette var en kampanje som skulle stimulere handelen i Oslo etter Covid-nedstengningene de siste årene, og har blitt vedtatt som et årlig event.

Concept uttaler at det ble naturlig for dem å bli leverandørmedlem i Fundraising Norge, siden de er en sterk samarbeidspartner til flere av de største humanitære organisasjonene i Norge. Vi ser frem til å både dele av våre egne erfaringer og lære av andre i bransjen sier, Michael og Martin.

Kontaktpersoner:

Martin Ryssdalsnes
Epost: martin@concom.no
Mobil: 410 04 445

Michael Stark
Epost: michael@concom.no
Mobil: 942 54 140

Se Concept Communications sin nettside